PLN

Pomoc

      • PO CO ZAKŁADAĆ WŁASNE KONTO?
        Założenie konta w sklepie internetowym nie wiąże się jedynie z zakupami. Dzięki rejestracji oraz podaniu danych kontaktowych, zyskuje się możliwość uzyskania Wirtualnej Karty Naszego Klienta,  sprawdzenia swojego konta i historii zamówień. Można też wyrazić zgodę na otrzymywanie emaili z informacjami o naszych nowościach oraz promocjach.

      • JAK DZIAŁA NAWIGACJA NA STRONIE?
        • Oferowane przez sklep internetowy produkty zostały pogrupowane według następujących kategorii:
        • Biżuteria, Biżuteria srebrna, Biżuteria modowa, Biżuteria z bursztynem, karty podarunkowe
        • MATERIAŁ, np. BURSZTYN, DREWNO, KAMIEŃ. Aby wyczyścić selekcję konkretnego materiału, należy odznaczyć "krzyżyk" w pionowym paskupo lewej stronie pod WŁĄCZONE FILTRY.
        • KOLOR, np. CZERWONY, NIEBIESKI, ZIELONY. Aby zresetować selekcję konkretnego koloru, należy kliknąć na "krzyżyk"  w pionowym pasku po lewej stronie pod WŁĄCZONE FILTRY.
        • WYSZUKAJ - można wpisać szukaną nazwę produktu, słowo kluczowe, numer poduktu i system pokaże biżuterię jakiej chcemy poszukać - przycisk znajduje sie w prawym rogu strony.
        • CENA – można określić konkretny przedział cenowy wykorzystując funkcję suwaka „od – do” w pionowym pasku z lewej strony.
        • CENA - można sortować ofertę produktów wg cen, rosnąco lub malejąco, wybierając z listy po prawej stronie "sortuj wg" rosnąco lub malejąco
        •  Karta Podarunkowa
      • JAK DOKONAĆ ZAKUPU?
        Przy każdym produkcie można wybrać zamawianą ilość. Kolejnym krokiem jest dodanie produktów do KOSZYKA. Włożenie produktu do KOSZYKA nie jest równoważne z zakupem. W każdej chwili można z niego zrezygnować, klikając na "krzyżyk" w KOSZYKU. Te same kroki powtarza się przy każdym kolejnym zamawianym produkcie. W prawym górnym rogu strony widoczna jest ilość wybranych produktów, po najechaniu na koszyk.
        Po wybraniu wszystkich produktów, najeżdżamy na koszyk i klikamy realizuj zamówienie. Pojawi nam się lista wybranych produktów, cena końcowa oraz miejsce do wpisania karty podarunkowej (z lewej strony). Klikamy dalej (na dole po prawej) aby przejść do logowania. W przypadku nowych Klientów, wpisujemy adres e-mail i klikamy zarejestruj (po lewej stronie). W przypadku klientów już zarejestrowanych, wpisujemy adres e-mail oraz hasło (po prawej stronie) i klikamy logowanie. Po zalogowaniu automatycznie przenosimy się do miejsca gdzie widzimy adres dostawy oraz dane rozliczeniowe (paragon/faktura). Możemy je zmienić, klikając "guzik" uaktualnij. Możemy dodac nowy adres klikając guzik "nowy adres" oraz w polu na dole strony dodać komentarz do zamówienia. Po wykonaniu wszystkich czynności klikamy "dalej" i przechodzimy do wyboru wysyłki (odbiór osobisty w sklepie w Warszawie, przesyłka kurierem, paczkomat, poczta polska). Po wybraniu wysyłki, jeśli zgadzają się Państwo z naszym regulaminem, zaznaczamy kwadracik przy napisie "Zgadzam się z Regulaminem i Polityką prywatności." i klikamy "dalej". Widzimy nasz koszyk razem z podsumowaniem płatności. Z boku po lewej stronie widzimy opcje płatności, klikamy na jedną z nich i przechodzimy na stronę z podsumowaniem zamówienia. Aby je zatwierdzić klikamy kwadracik po prawej z napisem "Potwierdzam zamówienie"
        Przy dokonywaniu zakupów z kodem promocyjnym należy wpisać w zakładce „KOSZYK” w miejscu "KOD RABATOWY" kod promocyjny i go zatwierdzić przyciskiem "WPROWADŹ". Sprawdzić, czy ceny w koszyku zostały przeliczone z uwzględnieniem rabatu promocyjnego i kliknąc "dalej" przechodząc do logowania.
        Automatycznie wygenerowana wiadomość potwierdzająca zamówienie zostanie przesłana na podany przez Klienta adres emailowy.

      • SZYBKI ZAKUP
        Istnieje możliwość dokonania szybkiego zakupu - bez rejestracji i logowania. Aby dokonać zakupu bez rejestracji wypełniamy formularz "szybkie zakupy bez rejestracji" i klikamy kontynuuj na dole strony.

      • ZAKUP PRZY UŻYCIU KARTY PODARUNKOWEJ
        Przy zakupie z użyciem Karty Podarunkowej należy wpisać podany na Karcie kod (litery i cyfry) w okienko pod napisem: WPROWADŹ NUMER KARTY PODARUNKOWEJ przy składaniu zamówienia w zakładce KOSZYK oraz klikamy pod spodem "dalej" aby zrealizować kartę. Można użyć przy jednym zakupie maksymalnie trzech kart. System obliczy automatycznie należność do zapłaty (w przypadku, gdy wartość zamówienia jest większa od nominału Karty Podarunkowej, lub obliczy, jaka wartość z Karty Podarunkowej pozostała jeszcze do zrealizowania przy kolejnym zamówieniu.
        Limit będzie również widoczny na paragonie wydanym przy zakupie biżuterii za pomocą Karty Podarunkowej.

      • JAK ZMIENIĆ ADRES WYSYŁKI?
        Jeśli adres wysyłki jest inny niż w formularzu rejestracji, prosimy o wpisanie nowego adresu w pole DODAJ NOWY ADRES lub UAKTUALNIJ dotychczasowy adres i jego zatwierdzenie.

      • JAKIEGO TYPU POTWIERDZENIE ZAKUPU MOŻNA OTRZYMAĆ?
        Do każdego wysłanego produktu dołączamy paragon fiskalny, który jest dowodem zakupu. Na życzenie klienta wystawiamy również fakturę VAT.

      • KIEDY KOSZT PRZESYŁKI JEST DARMOWY?
        Zamówienia powyżej 200,00 zł objęte są darmową przesyłką na terenie Polski. Jeśli wartość zakupu przekroczy kwotę 200zł, tzn. wyniesie np 200,01 zł, koszt wysyłki zostanie zaznaczony w zamówieniu jako 0zł.

    • CO TO JEST I JAK DZIAŁA WIRTUALNA KARTA NASZEGO KLIENTA?
      Wirtualna Karta Naszego Klienta przyznawana jest klientom, którzy dokonali rejestracji i zakupili biżuterię o wartości  powyżej 300zł. Zasada ta dotyczy zarówno pojedynczego wydatku, jak również sum kolejnych zakupów dokonywanych w sklepie w ciągu roku. Karta uprawnia do 7-procentowego rabatu i od momentu jej przyznania działa przy każdym kolejnym zakupie, bez względu na jego wartość. Rabat jest przyznawany w momencie przekroczenia przez Klienta wydanej kwoty w wysokości 300zł (system automatycznie odliczy rabat od kwoty w KOSZYKU).

    • CZY RABAT Z WIRTUALNEJ KARTY NASZEGO KLIENTA SUMUJE SIĘ Z PRZECENAMI I PROMOCJAMI?
      Rabat z  Wirtualnej Karty Naszego Klienta nie jest uwzględniany przy zakupach produktów objętych przeceną lub promocją. oraz nie jest on uwzględniany przy zakupie karty podarunkowej.

    • W JAKIM TERMINIE OD ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA NALEŻY UREGULOWAĆ PŁATNOŚĆ?
      Przy wpłacie na konto bankowe, zamówiony produkt albo produkty zostaną zarezerwowane dla Klienta przez okres 5 dni. Po otrzymaniu wpłaty, produkty zostaną wysłane w najbliższym kolejnym dniu roboczym. Jeśli w ciągu 5 dni od otrzymania zamówienia nie zaksięgujemy wpłaty na naszym koncie, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
      Przy wyborze przesyłki pobraniowej (płatość listonoszowi/kurierowi), zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu kolejnego dnia roboczego.

    • CZY MOŻNA WYCOFAĆ SIĘ Z ZAMÓWIENIA?
      Jeśli z jakichkolwiek powodów Klient zdecyduje się wycofać z zamówienia, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerami telefonów: +48 22 826 6257, +48 22 826 51 18 lub emailowy: sklep@zielonykot.pl.

    • JAK SPRAWDZIĆ, CZY ZAMÓWIENIE JEST JUŻ REALIZOWANE?
      W HISTORII ZAMÓWIENIA można sprawdzić, czy zamówienie zostało już wysłane, a także sprawdzić historię dokonywanych wcześniej zakupów.

    • CZAS DOSTAWY NA TERENIE POLSKI
      Przy wyborze przesyłki priorytetowej Poczta Polska powinna dostarczyć przesyłkę w ciągu 1-2 dni, przy wyborze przesyłki pobraniowej - 2-5 dni, przy wyborze przesyłki kurierem, kurier powinien dostarczyć przesylkę w ciągu 1-2 dni.

    • CZAS DOSTAWY NA  TERENIE EUROPY
       Wysyłką Pocztą Polską priorytet polecony - około 7 dni.

    • KTO PONOSI KOSZTY PRZESYŁKI W PRZYPADKU REKLAMACJI LUB REZYGNACJI KLIENTA Z ZAKUPIONEGO TOWARU? JAK PRZESŁAĆ ZWRACANY TOWAR?
      Zwracany lub reklamowany towar powinien zostać odesłany do nas przesyłką rejestrowaną (listem poleconym lub paczką). Sklep internetowy Zielony Kot nie odpowiada za towary zaginione w trakcie przesyłki. Nie przyjmujemy też przesyłek zwrotnych na nasz koszt.
      W przypadku uzasadnionej reklamacji, przelejemy na konto Klienta kwotę równą cenie towaru powiększoną o koszt jego wysyłki oraz odesłania.
      W przypadku zwrotu, przelejemy na konto Klienta kwotę równą cenie towaru powiększonej o najniższy koszt przesyłki, lub odeślemy kwotę równą cenie towaru powiększonej o najniższy koszt przesyłki przekazem pocztowym. W przypadku zwrotu części zamówienia, przelejemy na konto klienta kwotę równą wartości zwróconego towaru.
       
    • JAKI JEST CZAS ZWROTU ZAMÓWIENIA?
      Zwrotu zamówienia można dokonać w ciągu 14 dni od jego odebrania, wraz z wypełnienionym protokółem zwrotu towaru z zamówienia internetowego.

    • CO ZROBIĆ GDY PACZKA NIE ZOSTAŁA DOSTARCZONA, JEST USZKODZONA LUB Z INNĄ ZAWARTOŚCIĄ NIŻ ZAMÓWIONA?
      Jeśli paczka nie dojdzie w spodziewanym terminie, prosimy o kontakt z nami. Sprawdzimy wówczas status przesyłki z Pocztą Polską/firmą kurierską. Prosimy wziąć pod uwagę, że Poczta Polska//firma kurierska przyjmuje takie reklamacje dopiero po okresie dwóch tygodni od daty wysyłki.
      Jeżeli Klient otrzyma przesyłkę z uszkodzonym opakowaniem, wskazującym na ingerencję w zawartość osób trzecich, prosimy o odmówienie odbioru i jak najszybsze poinformowanie nas o tym. Zamówiony towar wyślemy ponownie najszybciej jak to będzie możliwe.
      Jeśli Klient otrzyma przesyłkę z inną zawartością niż była zamówiona, prosimy o kontakt z nami w celu wyjaśnienia tej sytuacji.