PLN

Wysyłka

KOSZTY PRZESYŁKI

  • Darmowa wysyłka na terenie Polski przy zamówieniu biżuterii o wartości powyżej 200,00zł
  • Koszty wysyłki pokrywa kupujący przy zamówieniu o wartości do 200,00zł
    Koszt wysyłki jest automatycznie naliczany po dodaniu produktów do koszyka i wyborze formy płatności.
  • Jeśli wartość zamówienia przekroczy 200,00zł, koszty przesyłki ponosi sklep Zielony Kot, natomiast koszt pobrania w wysokości 5 zł ponosi zamawiający. Przesyłka będzie dostarczona Pocztą Polską, listem poleconym priorytetowym.
  • Wszystkie zamówienia na terenie Polski wysyłane są za pomocą Poczty Polskiej przesyłką priorytetową, za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz paczkomatem.

    Koszt przesyłki (Poczta Polska) przy płatności przelewem:
    priorytetowej - 7,00 zł

    Koszt przesyłki (Poczta Polska) za pobraniem / przy odbiorze:
    priorytetowej - 12,00 zł

    Koszt przesyłki (firma kurierska):
    przy płatności przelewem - 13,80 zł
    za pobraniem / przy odbiorze - 18,80 zł

    Koszt przesyłki paczkomatem:
    płatność przelewem - 9,00zł
    płatność przy odbiorze - 14,00zł

  • Koszt wysyłki za granicę – wszystkie kraje (tylko przesyłki przedpłacone) :
    Poczta Polska przesyłka rejestrowana priorytet koszt - 19,75
  • Koszty wysyłki zamówienia poza granice Polski naliczany jest niezależnie od wartości zamówienia
  • W przypadku złożenia zamówienia powyżej 200zł, koszt przesyłki na terenie Polski ponosi sklep Zielony Kot.
  • Płatności przelewem :

    Szybkie płatnośći:

    PayU
    PayPal

    Przelew tradycyjny:

    ALIOR BANK

    Nr konta: 10 2490 0005 0000 4500 8758 5087

    lub
    MBANK

    Nr konta: 60 1140 2004 0000 3902 7104 7494

    Nazwa konta:
    sklep ZIELONY KOT Hanna Rochacka,
    00-020 Warszawa, ul. Chmielna 26

  • Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia w sklepie:
    Zielony Kot, ul. Chmielna 26 00-020 Warszawa
  • Rezygnacja z zakupionego towaru, reklamacja:

    W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od daty otrzymania Towaru. Towar powinien zostać odesłany w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Nie wymagamy podania przyczyny zwrotu. Prosimy, w miarę możliwości, o dołączenie oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragonu lub faktury)

    Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych na nasz koszt.

    W przypadku zwrotu towaru, przelejemy na konto Klienta kwotę równą cenie towaru razem z kosztem wysyłki najniższej opcji tj. 7,00 zł, lub odeślemy kwotę równą cenie towaru razem z kosztem wysyłki najniższej opcji tj. 7,00 zł, przekazem pocztowym. Jeśli otrzymamy zwrot części zamówienia, przelejemy na konto Klienta kwotę równą cenie zwróconego towaru. W przypadku reklamacji, przelejemy na konto Klienta kwotę równą cenie towaru powiększoną o koszt jego wysyłki oraz odesłania

  • W przypadku towarów niedostępnych w sklepie, a dostępnych tylko na zamówienia kupujący zostanie poinformowany o czasie dostawy i poproszony o akceptację terminu dostawy.
  • Kupujący zostanie poinformowany także o sytuacji, gdy towar jest chwilowo niedostępny. W takiej sytuacji okres dostawy może zostać przedłużony lub kupujący może zrezygnować z zakupu.
  • Czas realizacji dostawy liczony jest od momentu otrzymania płatności lub akceptacji zamówienia, w przypadku przesyłki za pobraniem.
  • Wysyłka zostaje przygotowana i wysłana do klienta najpóźniej następnego dnia roboczego po wpłynięciu płatności na konto bankowe lub akceptacji zamówienia w przypadku przesyłki za pobraniem.
  • Przy złożeniu zamówienia do godziny 13.30 -  i dokonaniu płatności np. poprzez PayU lub PayPal lub złożeniu zamówienia "za pobraniem", przesyłka zostania przygotowana i wysłana tego samego dnia.
  • Przy wpłynięciu należności za zamówienia na jedno z naszych kont bankowych do godziny 13.30, przesyłkę wysyłamy w tym samym dniu.
  • Zamówienie z opcją odbioru osobistego zostanie przygotowane do odbioru w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia.
    Termin realizacji obejmuje wyłącznie dni robocze